PURETASTE – JE TO CHLEBA, NENÍ TO CHLEBA?

Chleba, ve kterém nenajdete ani zrnko obilovin!

Měla jsem možnost ochutnat bezobilný chleba PURETASTE a musím vám říct, že je opravdu skvělý. Je upečen pouze z vajec, slunečnicového a lněného semínka, jablečné vlákniny, mořské soli a kmínu.

Obsahuje velké množství tuku, bílkovin a minimum sacharidů, což je poměr, který je pro naše těla mnohem přívětivější, než když si dáte klasický chleba z pekárny z pšeničné nebo žitné mouky.

Jestli jste na paleu, ale zvyk na pečivo u vás přetrvává, tohle je super možnost, jak si to „utrpení” zmírnit. 🙂

Můžete ho používat všude tam, kde byste použili klasické pečivo, třeba dětem do školy na svačinu.

Tento chleba se rozšiřuje do stále více prodejen zdravé výživy po Čechách, tak mrkněte na stránky: puretaste.cz, ať víte, kde ho seženete. 😉

Sama vím, že upéct něco na způsob pečiva není úplně jednoduché, tak proč si nezjednodušit život, že?

Tereza Broschová
Mou vášní je hledání odpovědi na to, co je zdravý životní styl a zdravá strava. Výživu studuji, věnuji jí každou volnou chvilku a jako máma dvou synků ji dennodenně používám k tomu, aby se celá moje rodina cítila zdravá a spokojená.
 
Jsem propagátorkou životnímu stylu paleo, který preferuje opravdové jídlo a i o tom je moje kniha Opravdové jídlo pro děti - proč a jak začít vařit paleo.
Komentáře
  1. Zdeněk napsal:

    Chleba vypadá opravdu lákavě. Jen nebydlím v Čechách, tak neni možnost si ho zakoupit.

    • Tereza Broschová napsal:

      Je opravdu skvělý. Na západ od nás ale určitě najdete nějakou alternativu. Na východ asi nikoliv. Hezký den, Tereza

  2. Pet napsal:

    Ale vždyť lněná semínka obsahují hodně fytoestrogenů jako soja. A také obsahují fytáty, zrovna slunečnicová semínka docela dost. Fytáty nejsou jen věcí obilovin, ale také semen. Nevím tedy, jestli takový chléb je zrovna vhodný k častější konzumaci a vůbec ke konzumaci dětmi (kvůli těm fytoestrogenům).

    • Tereza Broschová napsal:

      Ano, máte pravdu, ale myslím, že PURETASTE mají v nabídce právě i chleba dělaný z předem namočených semínek, kdy se mnoho těch antinutrientů eliminuje. Jaké jsou poměry a množství semínek v chlebu to nevím, fytoestrogeny můžou mít jak pozitivní, tak negativní vliv a v podstatě nikdo nezná „tu správnou míru“ (skvělý článek je tady: https://cs.medlicker.com/1044-fytoestrogeny)
      Osobně také nejsem příznivcem každodenní konzumace pečiva, byť v této formě, ale pro lidi, kteří jsou na pečivu „závislí“, to může být dobrá alternativa do začátku. Já s občasným zařazením nemám problém ani u dětí. T.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *